-->

TTNET Adsl Kota Bilgilerini Öğrenme / Detaylı Anlatım

9 Kasım 2009 Pazartesi |

Adsl Kota bilgilerinizi öğrenmenin 2 yolu vardır. Birincisi TTNET'în sitesinden kota görüntüleme, ikincisideTürk Telekom'un sitesinden kota görüntüleme...

1) TTNET'in internet sitesinden kota bilgilerini sorgulama;

Bunu yapabilmek için öncelikle  http://www.ttnet.com.tr/adsl-kota-sorgulama/  sayfasına giriyoruz karşımıza aşağıdaki form çıkıyor.



İlk bölüme TTNET'in sırf gıcıklık olsun diye uygulamaya soktuğu E-posta adresi bölümü var. Bu bölüme isterseniz hotmail, gmail gibi mail hizmetlerini kullanıyorsanız girebilirsiniz şayet bu mail hizmetlerini kullanmıyorsanız "E-Posta adresiniz yoksa almak için tıklayın" uyarısına tıklayarak TTNET'in kullanıcılarına sunmuş olduğu mail hizmetinden faydalanabilirsiniz. Mail adresi bölümünü hallettiyseniz, daha önceden almış olduğunuz Kullanıcı adınızı ve Şifrenizi girdikten sonra alalı bulalı bir tablo üzerine yazılmış karakterleri Güvenlik kodu bölümüne eksiksiz olarak girin ve Tamam deyin. Eğer yanlış yoksa bir bilgilendirme penceresi açılacak, bu pencereyi de Devam diyerek onayladıktan sonra aşağıdaki sayfaya ulaşacaksınız...



Bu sayfada Kullanım Bilgileri sekmesinden Aylık Transfer seçeneğine tıklayarak kotanızı görüntüleyebilirsiniz.

2) Türk Telekom'un internet sitesinden kota bilgilerini sorgulama;

Bunu yapabilmek içinde http://adslkota.turktelekom.com.tr/adslkota/login_tr.jsp adresine girin aşağıdaki sayfa açılacak. Burayı da tıpkı yukarıdaki gibi doldurduktan sonra kota bilgilerinizi sorgulayabilirsiniz.



İki görüntüleme seçeneği arasında ne fark olduğunu bilmiyorum ama Türk Telekom'un sitesinde Mail adresi zorunluluğu olmadığını biliyorum :)

Dipnot: Bazen aşırı yoğunluktan ya da sistem hatalarından dolayı kotayı görüntülemeye çalıştığınızda "İşlem Hatası" veya "Teknik nedenlerden dolayı şuan sizlere hizmet veremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" şeklinde uyarılar alabilirsiniz. Türkiye'de yaşadığınız ve TTNET'in internet hizmetini kullandığınız için bu tür hatalar normaldir panik yapmayın. Üstelik şöyle böyle hatalar alıyorum, internetim çok yavaş gibisinden şikayette bulunduğunuzda ise "Merkeze çok uzaksın şu an internet bağlantını kessem kimse bişey diyemez" şeklinde de Tehdit'ler alabilirsiniz bunlar da gayet olağan şeylerdir ve birçok kez yaşamışımdır.

5 Yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

sağolun

Adsız dedi ki...

teşekkürler

Adsız dedi ki...

eve iilk defa internet aldım aldığıma sayende bin pişman oldum ttnet hemen şimdi superonline geçiyorum..onda senin gibi sorunlar yaşanmıyomuşş.

Adsız dedi ki...

eve iilk defa internet aldım aldığıma sayende bin pişman oldum ttnet hemen şimdi superonline geçiyorum..onda senin gibi sorunlar yaşanmıyomuşş.

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...