-->

Opera 10.0 Türkçe ile İnternetin Doruklarına Ulaşın !

21 Eylül 2009 Pazartesi |

Bu benim opera ile ilk tanışmam, 3.5 yıldır internet kullanıyorum şimdiye kadar operanın yüzüne bakmadım, arama motorlarına opera bile yazmadım, İE'yi ve Firefox'u beraber kullanıyordum ama bugün bilgisayarda bir değişiklik olsun diye opera 10'u indirdim ve kendimden utandım. Ben daha önce neden böyle bir tarayıcıyı kullanmamışım dedim. İlk deneyimlerime göre hem görünüm olarak hemde sunduğu özellikler itibariyle İnternet Explorer'ı ve Mozilla Firefox'u toza dumana katacak bir tarayıcı diyebilirim.




Operayı denemek istememin bir diğer nedeni ise hız testlerinde diğer tarayıcılara göre daha başarılı olmasıydı. Bunuda yaptığım denemelerle test ettim onayladım "bu tarayıcı gerçekten hızlı".



Operanın bazı özellikleri ise şöyle;
Fare hareketlerini algılayabilme
E-posta ve Irc istemcisi
Rss okuyucu
Sık gezilen web sitelerini sekmeye sabitleyebilme
Bunun yanında özellikle forumlarda çok işinize yarayacak bir özellik var ki o da kayıt gerektiren sitelerdeki forumları sizin belirlediğiniz yönergelere göre otomatik olarak dolduruyor. Ayrıca fark ettim ki opera diğer tarayıcılara göre dolu dolu görünen bir tarayıcı yani internette dolaşırken kendinizi bir boşlukta değil de internetin bizzat içerisinde hissettiren bir yapısı var.
Opera için fazla söze gerek yok sanırım...
Operayı Buradan indirin. (Türkçe)


0 Yorum:

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...