-->

İnternetten Para Kazanılır (Mı ?)

3 Eylül 2009 Perşembe |

Eminim internet kullanıcılarının %50'sinin aklında bu soru vardır. İnternetten gerçekten para kazanılır mı ? Akıllardaki bu sorunun nedeni kolay para kazanma isteği ya da çalışmanın zorlukları olabilir ancak kim bilgisayar başında oturarak para kazanmak istemez ki... Cevap tabiki "hiç kimse" işte bu nedenle insanlar arama motorlarında sürekli olarak "İnternetten Para Kazanma Yolları, İnternetten Nasıl Para Kazanılır" şeklinde aramalar yapıyorlar ve karşılarına çıkan sonuç sadece dolandırıcılıkla uğraşan kişilerin kurmuş olduğu web siteleri. Yani siz internetten para kazanayım diye arama motorlarında çıkan sitelere üye oluyorsunuz para kazanma umuduyla o sitelerde çeşitli faaliyetlerde bulunuyorsunuz, mesela reklam izleme üye toplama çeşitli reklamlara tıklama gibi ancak birkaç gün sonra kazanamayacağınızı anlıyorsunuz ve vazgeçiyorsunuz. Siz sitede geçirdiğiniz vakit süresince birşey elde edemiyorsunuz ancak site sahibi kazancına kazanç katıyor.

Malesef bu internetin bir gerçeği zaten net üzerinden kolay bir şekilde para kazanılabilseydi tüm dünyadaki insanlar işlerini güçlerini bırakır alır bir bilgisayar bağlatır internetini para kazanmaya başlardı.


Ancak bütün bu anlattıklarım kesinlikle internetten para kazanılamaz demek değildir. "İnternetten para kazanılabilir" ancak biraz gayretli ve azimli olmanız, çabuk pes etmememiz gerekmektedir.

Ben bundan 4-5 ay öncesine kadar bir web sitesiyle tanıştım ve gerçekten para kazandım. Evet yanlış okumuyorsunuz internetten kendi emeğimle ve azmimle aşağıdaki resimde görüldüğü gibi 78 TL kadar para kazandım. Düşük bir miktar ancak benim pek fazla vaktim olmadığı için uğraşamadım yoksa aylık 150-200 TL kazanabilirdim.



Şimdi size nasıl kazandığımı anlatayım merak etmeyin reklam yapmıyorum ya da yazının sonunda size içinde referal olan bir link vermeyeceğim. Kazanmak için tek yapmanız gereken özgün makaleler yazmak.

Hangi siteye yazacağınızı mı merak ediyorsunuz. Tabiki http://www.bilgiustam.com/ bu siteye girip iyice bir inceleyin ve yazarlık başvurusunda bulunun başvurunuz onaylandıktan sonra özgün makaleler yazarak para kazanmaya başlayabilirsiniz. Peki ne kadar kazanacaksınız orası sizin becerinize kalmış yazınızın ilgi çekici olması,imla kurallarına dikkat etmeniz ve yazının uzunluğu makale başına alacağınız ücreti etkilemektedir. Ben toplam 32 yazı yazdım 31 tanesi yayınlandı ve 78 TL kazandım. Yazı başına aldığım en yüksek ücret ise 8 liraydı. Ancak dediğim gibi ben fazla vakit ayıramadım ve aslında bakarsanız para kazanmaktan çok kendimi geliştirmek için yazıyordum. Hem yazıp hem kazandığım için eğlenceli bir şekilde kendimi geliştiriyordum.

İnternetten para kazanmanın bir diğer garanti yolu ise blog ya da web sitesi kurmak ve sitenize alacağınız reklamlardan tıklama başına ücret almak ancak bu sabır ve çok emek isteyen bir iş. Şayet ben crackerturk.net'i kuralı 5 aydan fazla oldu şimdiye kadar reklamlardan kazanç elde etmiş değilim.

Bu nedenle net üzerinden para kazanmak istiyorsanız bilgiustam.com ya da buna benzer web siteleri bularak gerçekten kazanç elde edebilirsiniz.

0 Yorum:

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...