-->

Forum Sitelerindeki Gizli Linkleri Görme !

7 Eylül 2009 Pazartesi |

Genellikle forum sitelerinin üye toplama amacıyla kullandıkları bir yöntem olan ve üye olmayanlara linkleri gizleyerek forumdaki üye sayısını artırmayı amaçlayan can sıkıcı bir o kadar da gereksiz bir uygulamadır. Hatta bu uygulama o kadar sıkıcıdır ki hoşunuza giden ve üye olmayı düşündüğünüz siteye bile sırf "Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmalısınız" uyarısı nedeniyle kayıt olmaktan vazgeçersiniz.


Bahsettiğim bu gizli link olayını aşabilmek için sanal alemde pek çok eklenti ve yöntem dolaşıyor ancak yaptığım uzun bilimsel araştırmalar sonucunda hiçbir eklentinin ya da yöntemin tam randımanlı çalıştığını göremedim. Denediğim eklentilerin tamamı bir forumda işe yararken diğer bir forumda yetersiz kalıyor.

Bu iş eklentisiz de yapılabilir mantığıyla yola çıktım ve kendimce bir yöntem buldum biraz amatörce ama birçok forumda işe yarayabilir diye düşünüyorum. Ancak eğer girmiş olduğunuz forum sitesinde "YAZDIR" seçeneği varsa randıman alabileceğiniz bir yöntemdir bu.

Gizli linkleri görebilmeniz için tek yapmanız gereken yazdır butonuna tıklamak. İşe yararlığını resimlerle göstermek gerekirse ;

Gördüğünüz gibi çok partlı bir oyun indirmek istiyrum fakat linkler gizli,



Sitede bulunan "YAZDIR" butonuna bastığımda ise linklerin tamamı açılıyor.



Eğer bu başarısız olduysa ikinci bir yöntem şudur ;

Gördüğünüz gibi 75 YTL değerindeki Görsel C++ Derslerini indirmek istiyorum ama linkler gizli...



Bu durumda yapmamız gereken şey google'da şu şekilde bir arama yapmak "Görsel C++ Dersleri rapidshare"

Tabi ki rapidshare yerine siz istediğiniz sunucuyu yazabilirsiniz ama iş burada bitmiyor çünkü google'dan önizlemeli olarak baktığımız için aşağıdaki gibi linkler yarım yamalak görünmektedir. Ancak siteye girdiğinizde yine "linkleri görebilmek için üye olun" uyarısıyla karşılaşacaksınız.
Bunu aşmak için ise kırmızı ile işaretlediğim gibi "Önbellek" seçeneğine tıklayarak siteye giriş yapmalısınız böylece siteyi google'ın önbelleğinden izleyecek ve linkleri görebileceksiniz.



Alttaki resimde olduğu gibi :)



Not: Yeni yöntemler bulundukça eklenecektir.

4 Yorum:

Adsız dedi ki...

Bir kod vardı site linkinin sonuna koyuyorduk linkler görünüyordu galiba yine yazdırma seçeneği ile ilgiliydi. Ama yeni açılan forum siteleri dışında artık kimse YAZDIR seçeneğini koymuyor sitesine ama gerçekten işe yarıyor bu yöntem

nexsus dedi ki...

üye olduğum bazı sitelerde vip üyelik durumu var. vip üye olmadığım için linkleri göremiyorum. yalnız açık verilen linkleri görebiliyorum. bu sorunu nasıl aşacağız. yardım ederseniz sevinirim.
iyi çalışmalar.

nexsus dedi ki...

üye olduğum bazı sitelerde vip üyelik durumu var. vip üye olmadığım için linkleri göremiyorum. yalnız açık verilen linkleri görebiliyorum. bu sorunu nasıl aşacağız. yardım ederseniz sevinirim.
iyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

"Vatan"
Vip üyeliklerin nasıl işlediği konusunda bilgim yok ancak aşılabileceğini sanmıyorum çünkü vip'lere özel linkleri görebilmek için muhakkak vip listesinde bulunmak gerekiyor.

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...