-->

Format Sonrası "Erişim Engellendi" Hatası ve Çözümü

18 Temmuz 2009 Cumartesi |

Nedeni;

Eğer bilgisayarınıza format attıktan sonra herhangi bir Klasörü yada Harddiskinizin bir bölümünü açamıyor ve
"Erişim Engellendi" hatasını alıyorsanız doğru yazıyı okuyorsunuz.

Bu hata format sonrası işletim sisteminin yeni kurduğunuz kimliği tanıyamamasından dolayı oluşmaktadır.

Çözümü;

Öncelikle ayar yapacağınız tüm seçenekleri görebilmek için basit dosya paylaşımını kaldırmalısınız.
Bunu yapabilmek için resimleri uygulayın;

1) Basit dosya paylaşımını kaldırmak için bilgisayarım'dan ya da herhangi bir klasörün araçlar sekmesinden klasör seçeneklerine tıklıyoruz.


2) Karşımıza çıkan ekrandan "Görünüm" sekmesine tıkladıktan sonra "Basit Dosya Paylaşımını Kullan" seçeneğindeki Click'i kaldırıyoruz ve Uygula-Tamam'a tıklıyoruz.



3) Daha sonra Erişim Engelledi ya da Erişilemez hatası aldığımız klasöre ya da sürücüye sağ tıklayarak "özellikler" diyoruz. Karşımıza aşağıdaki ekran çıkacak buradan güvenlik sekmesine tıklayarak aşağıda bulunan Gelişmiş seçeneğine tıklıyoruz.
4) Şimdi karşımıza aşağıdaki ekran gelecek buradan sahibi sekmesine tıkladıktan sonra eğer bilgisayarın yöneticisi sizseniz, Administrator seçeneğini seçmeli,Nesnelerin ve Alt kapsayıcıların sahipliğini değiştir seçeneğinide işaretledikten sonra Uygula deyin ve artık dosyalarınıza erişebilirsiniz.


1 Yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar ben çok sıkıntı çektim bu "erişim engellendi" konusunda. Aradım taradım bir program buldum. active file recovery programıyla tüm dosyalarınız kurtarılabiliyor...
İndirmek isteyen arkadaşlarıma link veriyorum. Program cracklıdır yükle kullan. Kesinlikle işe yarıyor. İndirin kullanın. http://www.dosya.tc/server8/GFymrw/veFileRecoveryProfessionalv8.1.2_Serial.rar.html

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...