-->

Zip ve Rar Şifrelerini Çözme(ARCHPR FULL)

10 Nisan 2009 Cuma |

Program, şifresini bilmediğiniz zip ve rar dosyalarının şifrelerini en kısa sürede bulmanızı sağlar.Ayrıca bozuk rar veya zip dosyalarını kısa sürede onarıyor.

Resimleri takip ederek kolay bir şekilde üstesinden gelebilirsiniz.

İndirme linki : http://rapidshare.com/files/219704817/archpr.rar.html

Güncel Link : Buradan İndirin

Rar şifresi: http://www.crackerturk.net/

Şifresini çözeceğimiz dosyayı seçip arama koşullarını seçiyoruz.
Ben *rar şifresini "ckl" yaptım bu yüzden küçük harf seçeneğini seçiyorum ve sıralı aramayı seçiyorum…

Uzunluk bölümünden şifrenin kaç karater olduğunu biliyorsak yada hangi uzunluklar arasında olduğunu biliyorsak benim şifre ckl olduğu için 3 şifre uzunluğunu seçiyorum…

Sözlük bölümü Sözlüksel aramayı seçersek aktif oluyor


Arama tipinden sade-yazı yı seçersek sade yazı bölümü aktif olur ben bu bölümü es geçiyorum…
Otamatik yedekleme bölümünden de nereye kaydedeceğimizi seçiyoruz…


Şifreyi bulmaya başlamadan önce bir ölçümleyelim…



Ölçümlemeden gerekli bilgilere ulaştıktan sonra şifreyi bulmak için taramayı başlatıyoruz
Ve şifreyi bulmasını bekliyoruz..
İşte şifre .....

3 Yorum:

Kaplannxx dedi ki...

full mü trial mi serial var mı yokmu

Unknown dedi ki...

"kaplannxx" serialleri aynı dosyanın içinde

Adsız dedi ki...

Link kırık.Yenilerseniz sevinirim.

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...