-->

Video Kesme-Birleştime(Movie Maker)

9 Nisan 2009 Perşembe |

Adımları uygulayarak Movie Maker ile kolayca video kesebilir veya birleştirebilirsiniz.
Öncelikle Başlat menüsünden Movie Maker'i çalıştırın.

Adım 1:Sol menüde "video al"sekmesine tıklayarak kesmek istediğiniz videoyu açın.




Adım 2:Videoyu açtık ama boyutu fazla olduğu için parçalar halinde geldi.Bu parçaları bir bütün haline getirmek için önce CTRL+A ile parçaları seçiyoruz sonra sağ tıklayıp "birleştir" diyoruz.




Adım 3 :Şimdi videomuzu izliyoruz ve kesmek istediğimiz yerde, aşağıda işaretli olan butona tıklıyoruz.

Adım 4:Keseceğimiz yeri ayırdık şimdi kesiğimiz kısmı resimde belirtildiği gibi aşağıdaki bölüme sürüklüyoruz.

Adım 5:İşlem bitti artık sol menüden bilgisayarıma kaydet diyerek kaydediyoruz.


Hepsi bu kadar...

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

güzeeeelll

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...