-->

İnternetten Para Kazanma | Resimli Anlatım

20 Kasım 2009 Cuma |

Şimdi size 3 ay içinde $663 (Dolar) civarında para kazandığım ve bu yolla kredi kartı borcumu ödediğim sistemden bahsetmek istiyorum. Ama öncelikle şimdiye kadar gördüğünüz ve şahsi çıkar sağlamaktan başka bir işe yaramayan, gereksiz uygulamaları unutun. Anlatacağım yöntem belkide İnternetten Para Kazanma'nın tek ve garantili yoludur. Eğer varsa başka yöntem biri çıksın desin ki "şuradan şu kadar para kazandım" o zaman bir daha bu sistemin adını ağzıma almam :)

Tek yapmanız gereken günde yalnızca 4 adet reklama tıklamak ve 30 saniye tıkladığınız reklamda beklemek bu da günde sadece 2 dakikanızı ayırmanız demektir.

Peki Nasıl ?

Öncelikle Buraya Tıklayın ve  aşağıdaki adımları uygulayın.

1) Açılan sayfadan "Register Now" butonuna tıklayın.


2)Şimdi aşağıdaki pencere açılacak buraya istenilen bilgileri girin.


3)Kayıt işlemini tamamladık. Sırada aktivasyon işlemi var aşağıdaki resimde bizden aktivasyon kodunu girmemizi istiyor. Bunun için yukarıda kayıt olurken yazdığımız e-mail adresinize aktivasyon kodu gelecek. O kodu kopyalayın ve aşağıdaki kutuya yapıştırın. Güvenlik kodunu da girdikten sonra "Finish Registration" butonuna tıklayın.


4)Aşağıdaki pencereyi görürseniz işlem tamamlanmış demektir. Şimdi Login Now butonuna tıklayın.


5)Giriş paneli aşağıdaki gibidir. Uygun yerleri doldurun ve girişinizi yapın.


6)Sisteme giriş yaptıktan sonra sağ üst köşede "View Advertisements" linkini göreceksiniz. Bu linke tıklayarak reklamları görüntüleyebilir ve tıklamalarınızı gerçekleştirebilirsiniz. Reklamlar aşağıdaki gibi alt alta görünür. Bu reklamların herbirine bir kere tıklayın ve her reklamda 30 saniye bekleyin zaten yukarıda bekleme süresi görülecektir. Süre dolduğunda reklamı kapatabilirsiniz.


Her reklama tıklamanızda paranız hesabınıza anında yansır ve bu sistemin belkide en büyük özelliği kazandığınız meblağının 2 Dolara ulaşması halinde ödemeyi alabilmenizdir.

Bu da ödeme dekontu:


Kafanızı kurcalayan yada içinden çıkamadığınız durumlar için yorum formu daima açıktır.
Hayırlı Kazançlar...

8 Yorum:

Hasan dedi ki...

ne kadar çok ref üye toplanırsa o kadar iyi sonuç veriyor ben o kadar kazanamadım ama yaklaşık 300 dolar civarında kazanmıştım bir zamanlar ama şimdi vakit bulamıyorum

Samet dedi ki...

son zamanlarda bu sitenin adını çok duyar oldum bir deneyelim

YasinX dedi ki...

oda bişey mi zamanında fazla alternatif yokken aylık 500 dolardan aşağı kazanmazdım :)

Sivri Dil dedi ki...

yasinx fazla uçma istersen :)

www.google.com dedi ki...

inş. kazıklanmayız

gelly dedi ki...

dün 19 dolarlık ödeme aldım :)

Adsız dedi ki...

benim kredi kartım yok paybal hesabı açabilirmiyi ve burdan kazandığım paraları paybaldan harcayabilirmiyim netten alışveriş yaparak kredi kartı olmadan ???

Unknown dedi ki...

Evet hesabınızdaki parayı paypala aktarmanız mümkün.

Yorumuzu yazıp gönder butonuna bastığınızda 'İsteğiniz gerçekleştirilemedi. Lütfen yeniden deneyin' gibi bir uyarı alabilirsiniz. Tekrar gönder butonuna bastığınızda sorun düzelecektir.

Sitedeki Herhangi Bir Dökümanın, Yazılımın ya da Yazının Telif Haklarını(zı) İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız İletişime Geçiniz.

İletişim Adresi: admin@crackerturk.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...